Time to go - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Wikke Popken - WaarBenJij.nu Time to go - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Wikke Popken - WaarBenJij.nu

Time to go

Blijf op de hoogte en volg Wikke

07 November 2012 | Nederland, Groningen

Helloooooo!

Het is zo ver, morgen ga ik eindelijk een langgekoesterde droom najagen. Backpacken in Australië! Ik vind het doodeng en ik heb er tegelijkertijd super veel zin in. De tijd zal leren of ik de juiste keuze heb gemaakt om baan en huis op te zeggen en gewoon te gaan.Voor nu voelt het in ieder geval hartstikke goed. :-) Via waarbenjij.nu zal ik jullie af en toe op de hoogte houden. Mijn Nederlandse telefoonnummer gaat niet mee, dus als je me moet hebben kan dat lekker ouderwets met een mailtje.

Tot over 12 maandjes!

xx Wikke
(globetrotter, flierefluiter, rugtasdrager)

  • 08 November 2012 - 23:23

    Anne:

    Nou ik hoef je niet te hebben hahaha maar ik was te laat om vooraf je een geweldige reis te wensen dus hierbij.
    Geniet er van en pas goed op jezelf

  • 10 November 2012 - 11:25

    Harrie Helsdingen:

    He Wikke ,

    ik hoorde dat je afgelopen maandag lekker had gegeten met Amda , Geesje en Suus,
    Nadien nog even lekker de stad in en ........Dan...... gaat de reis toch echt beginnen
    Ik hoop dat je het net zo mooi , plezierig , goed, gaaf , vet , wreed en wat nog meer voor postieve dingen je daar kan beleven maar in ieder geval superleuk gaat zitten te hebben als Suus.
    niet teveel Kangeroes afschieten en als je de kans krijgt gaan werken op een krokodillen farm.....
    Dan mag je volgens mij 2 jaar blijven.....teminste als je het overleeft....

    In ieder geval een heel goede reis en veel plezier toegewenst en we gaan je weer zien.......

    Harrie H te B

  • 11 November 2012 - 14:41

    Henny Popken:

    Hallo Wikke,
    Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad, en dat je een leuk plekje hebt gekregen.
    Was wel een lange reis zeker.
    En nu even relaxen.

    Dikke kus van Henny en Henk

  • 16 December 2012 - 16:45

    Henny Popken:

    Hallo die Wik,

    Mama komt morgen bij mij langs, dan kunnen we skipe even proberen, want het geluid van mijn microfoon is niet goed, ik bel je gauw .......

    groetjes Henny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wikke

Met pap en mam op bezoek bij broerlief in Zuid-Afrika.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 421
Totaal aantal bezoekers 23980

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 15 April 2013

Wikke op wereldreis

23 Januari 2008 - 13 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: