Het is weer zover! - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Wikke Popken - WaarBenJij.nu Het is weer zover! - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Wikke Popken - WaarBenJij.nu

Het is weer zover!

Door: Wikke

Blijf op de hoogte en volg Wikke

14 Januari 2008 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Goedemorgen (nog net),

Ik vertrek 23 januari samen met mijn 'ouwelui' naar broerlief Daan in Zuid-Afrika (dertig graden). Omdat kaartjes voor de dierentuin steeds duurder worden wil ik jullie via deze weg op de hoogte houden van onze avonturen (met dertig graden). Foto's van wilde dieren worden uiteraard geknipt, weliswaar op een veilige afstand met de camera van mams (18x ZOOM).

Ik ga me maar eens klaarmaken voor drie weken olifantrijden, oog in oog staan met supergrote spinnen en spelen met hele grote poesjes, ook wel kleine leeuwtjes genoemd.

X Wikje

Oh ja, had ik al gezegd dat het daar dertig graden is? :D

  • 14 Januari 2008 - 10:28

    Lot:

    Hé Wikke. Ga je nu voor de volgende keer dat je weer in Friesland bent ook een waarbenjij.nu maken? ;)

  • 14 Januari 2008 - 10:30

    Wikke:

    Friesland is idd ook buitenland. Goed idee!

  • 14 Januari 2008 - 10:30

    Lot:

    Hoe warm is het daar eigenlijk?

  • 14 Januari 2008 - 10:31

    Wikke:

    In Friesland? Vies weer waarschijnlijk! Bleegh!

  • 14 Januari 2008 - 10:39

    Petronella:

    Jij globetrotter!
    In Hilversum is het vijf graden ongeveer. Gevoelstemperatuur -dertig.

    In het Noorden is het altijd kouder natuurlijk. Als het regent staat het noorden ook altijd blank.

    Dertig graden, drie weken. Het is gewoon niet eerlijk :P

    Veel plezier meis! Als je terug bent, gaan we gourmetten. Ook lekker warm. Bla bla.

    Dikke kus!

  • 14 Januari 2008 - 10:42

    Lot:

    Fijn om te lezen dat ook onze Peet het heel erg druk heeft ;) Hihi

  • 14 Januari 2008 - 10:49

    Elina:

    Wat is de wereld toch weer oneerlijk verdeeld!!

    Ik zit gewoon in Drenthe met een gevoelstempratuur: heeeel erg koud en met liefdesverdriet gaat wikke weer weg.... Lekker is dat ;)

    (k)

  • 14 Januari 2008 - 11:42

    Jurjen:

    goh ik zou toch zweren dat Daan laatst zei dat het inmiddels geen 30 graden meer is daarzo... Mij maak je niet gek Popken hahaha

  • 14 Januari 2008 - 11:57

    Paulien:

    lekker is dat....
    een keer wat anders als skieen...
    veel plezier, ik lees het wel.
    groetjes

  • 14 Januari 2008 - 12:34

    Nikki:

    Heel veel plezier Wik! Wat ben je ook een reismonsterrrrr ;)
    Volgende keer ga ik mee, haha.

  • 14 Januari 2008 - 12:59

    Loesje:

    ...jaloerse blik... Maar superleuk meissie! We moeten van te voren maar even bellen. Ik ga vrijdag wintersporten (kkkkouddd..) ook leuk, maar lang niet zo warm. Gister de soap van Nick en Simon gezien die in Curacao waren. Dus moest meteen aan jou denken!
    Dikke kus!

  • 14 Januari 2008 - 15:21

    Rianne:

    Wikke.. Wat is er de 23ste waarom jij dan niet weg kan gaan?????????????

  • 15 Januari 2008 - 18:46

    Henny Popken:

    Heeeeeeeeeerlijk 30 graden.......

    Wik heb je nog wensen voor je verjaardag?

    Dikke kus Henny

  • 15 Januari 2008 - 20:59

    Eddy:

    Doe de olifanten de groetjes, en veel plezier daaro!

  • 15 Januari 2008 - 21:05

    IVO!:

    dan kan ik ook wel een waarbenjij.nu aanmaken :P


  • 15 Januari 2008 - 21:06

    IVO!:

    ivoinfryslan.waarbenjij.nu

  • 15 Januari 2008 - 22:17

    Wikje:

    Stelletje bijdehandjes zijn jullie!

  • 22 Januari 2008 - 18:08

    Jan:

    Hoi luitjes goeie reis morgen we zien elkaar hopelijk over drie week weer. Je weet maar nooit met die kleine poesjes, ze zijn wel erg snel.
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Johannesburg

Wikke

Met pap en mam op bezoek bij broerlief in Zuid-Afrika.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 23989

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 15 April 2013

Wikke op wereldreis

23 Januari 2008 - 13 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: