Oeps! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wikke Popken - WaarBenJij.nu Oeps! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wikke Popken - WaarBenJij.nu

Oeps!

Door: Wikje

Blijf op de hoogte en volg Wikke

28 Mei 2007 | Nederland, Amsterdam

Dag mensen,

Zondagochtend om half 5 ging de wekker en pap, mam, Lin en ik stonden zo goed als klaarwakker naast ons bed. Een belangrijke dag! Binnen twee uur (met dank aan chauffeur Harrie Popken) waren we op Schiphol aangekomen en toen ik mijn koffer uit de auto tilde en op de grond zette gebeurde het onvermijdelijke. Hij sprong open. Midden op straat en in de stromende regen. Jippie! Mam, Lin en ik moesten met zijn drieën op de koffer zitten om hem weer dicht te krijgen. Misschien toch iets te veel shirtjes?

Nadat ik had ingecheckt gingen we nog even wat drinken met zijn vieren. Een mooi fotomoment! Zaterdagmiddag had ik een superdeluxe camera gekocht, dus daar moest ik ook gebruik van maken. Helaas... Hij zat niet in mijn tas en lag ook niet meer in de auto. Dikke vette pech! Hij lag nog netjes klaar op de keukentafel bij paps en mams. Op de eerste foto's zal dus nog even gewacht moeten worden. Voordeel daarvan is wel dat ik direct al bruin ben! (Oef, wat ben ik wit vergeleken met de andere mensen hier!)

Om half 10 konden we boarden en iedereen stond netjes klaar bij de gate. Helaas, vliegtuigmotor kapot... VERTRAGING! Maar het viel mee, binnen een half uur was alles weer gemaakt en we gingen de lucht in. (Letterlijk, niet figuurlijk ;-))

Na drie films, twee afleveringen van Friends en 200 bladzijden uit mijn boek zette ik dan eindelijk voet op Curacao. Half 12 Nederlandse tijd, maar half 6 lokale tijd. Ik had dus nog een avond te gaan!

Samen met mn nieuwe roomies ben ik gaan eten op Mambo Beach waar ook een wet en wild party in volle gang was. Voor de insiders, Erwin, Marijn en Jasper ben ik al tegengekomen. Erg lang heb ik het niet volgehouden want na 25,5 uur wakker te zijn voelde ik me toch wel een beetje gaar. Lekker slapen dus!

Vandaag ben ik lekker naar het strand geweest en naar de Albert Heijn. Jaja, gewoon een Nederlandse supermarkt. Ik ben nu zo rood als een kreeft, maar ik ben wel verkleurd!

Morgen ga ik een auto huren en weer naar het strand. Vervelend!

Nou, dat was het voor nu, toedeledokie en tot snel maar weer!

Dikke kus van rooie Wik!

  • 28 Mei 2007 - 22:12

    Nieko:

    Hey Wikstra!!


    Heel erg veel plezier daar, ophet zonnige Curacau!!
    Enne...denk je nog eens aan mij als het bij ons in Nl. regent?! ;-)

    Groeten, Nieko

  • 28 Mei 2007 - 22:12

    Wesley:

    Had ik nou toch maar geld gezet op het feit dat je iets zou vergeten ;-) haha Gelukkig dat je goed bent aangekomen en oppassen met die zon hoor! Kan echt veradelijk zijn :) Morgen lekker naar het strand goed bezig! Doe de palmbomen de groeten van me ;-)

    Kus

  • 29 Mei 2007 - 06:17

    Elke:

    haha, je hoeft iig niet bang te zijn dat je te weinig kleren mee hebt, als ik dit zo hoor!!

    Meid, veel plezier op curacao!!!!!!!
    Ik bekijk je site zo vaak als ik kan! :D

    (K) ELke

  • 29 Mei 2007 - 06:31

    Harm:

    Toppertje.

  • 29 Mei 2007 - 06:43

    De Blommetjes:

    Zo Wikke, het klinkt allemaal heeeeeeeel vervelend. Heel veel plezier en een dikke kus van ons allemaal Wilm, Lotte, Jessie & Luus X X

  • 29 Mei 2007 - 07:30

    Elientje:

    Hee Wikk...

    Nou je hebt al weer het nodige meegemaakt ofnie!!?? Haha.. Weer echte Wikke actie's... Enne niet te bruin worden hé is niet goed voor ons zelfvertrouwen!! ;) haha

    Nou ik kom gauw weer langs om je volgende verhaal te lezen!!

    Dikke kuss

  • 29 Mei 2007 - 07:35

    Nikky:

    Hey Wikke!
    succes met acclimatiseren, al is dat niet bepaald moeilijk daar! haha!
    Hou mn vriendje een beetje in de gaten en tot snel!! Nog 10 nachtjes! hihi!
    xx

  • 29 Mei 2007 - 08:24

    Petronella:

    Rood is goed ;)

    Erg veel plezier schat!
    Strandze. Wat is de temperatuur daar eigenlijk?

    Liefs!

  • 29 Mei 2007 - 08:54

    Nienke:

    Kom je wel terug voor mijn feestje :(?

  • 29 Mei 2007 - 10:06

    VVZ:

    "na 25,5 uur wakker te zijn voelde ik me toch wel een beetje gaar..."
    en ik maar denken dat jij zo'n party animal bent.... losertje. ;)
    HAVE FUN Wik!

  • 29 Mei 2007 - 10:36

    Ovi:

    Hey wikkie,

    wat een pech ja weer.. naja ik zit hier en jij zit daar dus wie heeft nou pech? Veel succes daar en ik houdt je verhaaltjes in de gaten

    (k) Ovi

  • 29 Mei 2007 - 11:09

    Paulien:

    haha, goed bezig....heel veel plezier op het strand. is hier pokke weer, en erg koud vind ik.mmmmmm nooit grappig.

  • 29 Mei 2007 - 12:07

    Annet:

    tsja van wikke kan je ook ALLES verwachten he.. hahaha maar goed je bent iig goed aangekomen das belangrijkste, heel veel plzier daar en ik zal je avonturen hier wel lezen!

    liefs (K)

  • 29 Mei 2007 - 13:04

    Colinda:

    Hey Wikkie!

    Heel veel plezier op Curacao!!! En doe je een beetje rustig aan met al die mooie zwarte mannen daar? HAHAHA!!

    Liefs Colinda

  • 29 Mei 2007 - 14:46

    Henny Popken:

    Hallo die Wik,

    Het is dinsdagmiddag en ik ben nu in groningen aangekomen. (morgen naar het Martini he)
    Helpt factor 30 niet?
    Het rooie word vanzelf bruin jo....
    Heel veel plezier en een dikke kus van Henk en Henny XXXX

    Roger

  • 29 Mei 2007 - 15:31

    Yvonne:

    Heej wikke,

    sms nog gehad?!je eerste avontuur is alweer geweest..haha!!veel plezier en ik ga je zien!!!
    xxx

  • 29 Mei 2007 - 17:36

    Anneke:

    Altijd wat met die vliegtuigen.
    Waren de steward(essen) wel aardig?
    Henny, Amda en Lucy kijken jullie ook eens bij rianneenjuliette.waarbenjij.nu
    doei
    Anneke Aalders

  • 29 Mei 2007 - 20:44

    Lisa:

    Wikje.. heb je al fototoestel gekocht? Moet wel kunnen zien hoe bruin je word natuurlijk ;)
    Kunnen wij zorgen dat we je een beetje bijhouden, moet lukken hier met dit heerlijke weer :(

    X

  • 29 Mei 2007 - 20:53

    Lotte:

    Heej rooie! Doe je goed hoor, haha. Op de Antillen verkopen ze toch vast ook wel camera's? Wij kunnen niet zolang wachten op je foto's :p. De eerste cucaracha al gespot? We moeten bijna al stagelopen aaaah!

    Nou meis, ik hoor van je. Ayo ! (K)

  • 30 Mei 2007 - 19:49

    Roelie:

    Das toch echt weer wat voor jou om dat allemaal mee te maken! Maar gelukkig ben je veilig aangekomen! Hoe zijn je kamergenootjes? Vast wel leuk.
    Ben je op 10 uur verder van je huis ben je nog zowat in Nederand haha! Lijkt me wel vaag! Nou ja, veel plezier nog maar en voorzichtig doen hé!!
    Knuffels!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Wikke

Met pap en mam op bezoek bij broerlief in Zuid-Afrika.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 23987

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 15 April 2013

Wikke op wereldreis

23 Januari 2008 - 13 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: