Belangrijke gegevens - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wikke Popken - WaarBenJij.nu Belangrijke gegevens - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wikke Popken - WaarBenJij.nu

Belangrijke gegevens

Door: Wikje

Blijf op de hoogte en volg Wikke

30 Mei 2007 | Nederland, Amsterdam

Ff een kort berichtje voor de gegevens.

Voor de mensen die een kaartje willen sturen...

Berg Altena 56
Willemstad

Ik zou het fantastisch vinden want dan kan ik mooi een muur van mijn kamer opvrolijken! Doen dus!

Voor de oplettende mensen.. Curacao kent geen postcodes.

Telefoonnummers:
Berichtjes kunnen naar 0628178738 en mensen met veel geld die even willen bellen, dat kan op 005999 5138385.

Verder is het hier bloedheet (zweetvoeten met teenslippers aan) en morgen ga ik weer naar het strand. Nu eerst uit eten! Dinsdagavond is het pizza-avond. Alle pizza's voor 10 gulden (4 euro).

Ik kijk uit naar de kaartjes!

  • 29 Mei 2007 - 22:13

    Wesley:

    Geen reactie maar heb hem gelezen ;-)

    Zou natuurlijk geen verrassing zijn als ik nu zou zeggen dat ik een kaartje zal sturen:P

  • 30 Mei 2007 - 09:34

    Angelique :

    ik stuur wel een kaartje kusjes Angelique

  • 30 Mei 2007 - 10:15

    Natascha :

    Ja ja maak me maar gek. Lekker man! Ik moet nog ff wachten nog 2,5 maanden. en mogen wij. Joepie. Is alles goed daar??

  • 30 Mei 2007 - 12:54

    Laura (kreta):

    Heeeej Wikk
    Hoe is het met je meid???
    Bevalt het daar?
    Eef,Marleen Wes en ik hebben kreta geregeld! we gaan in juni er alweer heen. Toch bizar hoe snel dit jaar voorbij gegaan is, en dat zonder elkaar nog ff gezien te hebben!jammer!!
    Meid ik wens je heel veel plezier, en zodra we allemaal terug zijn, gaan we feesten!
    X Lau

  • 30 Mei 2007 - 16:55

    Desiree:

    Ik dacht dat JIJ dan kaartjes zou gaan sturen....Dat hoort toch zo?
    Veel plezier daar!
    XX

  • 30 Mei 2007 - 18:47

    Marijke:

    Eeeen heb je een autootje inclusief de kalmeringspillen om er ook in te durven rijden? :P. Ben benieuwd! Ook naar de plek waar je pizza's voor tien gulden kunt krijgen want dat weet ik natuurlijk weer niet.

  • 30 Mei 2007 - 19:44

    Roelie:

    Goed plan je adres! Hebben ze daar nog guldens hé!!?? Grappig!
    Nou, hoe lijkt het daar? Warm...?? Ja leuk, hier is het nog steeds niet warm en zonnig. Beetje mooi daar? En hoe is je appartement, of wat je ook hebt?
    Nou ik laat snel weer wat horen!
    Dikke kus!

  • 30 Mei 2007 - 21:06

    Alice Speelman:

    hee Wikke , veilig aangekomen en goed onthaal gehad? Geweldig eiland en even je tempo aanpassen. Een hele fijne tijd en veel feesten hoor! pas goed op jezelf, groetjes van de hele Speelbende uit Franeker, doei Alice

  • 30 Mei 2007 - 21:26

    Alieen Roy :

    hoop dat je het erg leuk hebt ben jaloers

  • 31 Mei 2007 - 17:23

    Elina:

    Meid,

    Hoe werkt die Skype!!??? Want ik heb alles geinstalleerd maar snap d'r niks van!!

    hahaha Blond??

    Kuss Elina

  • 02 Juni 2007 - 10:22

    Paulien:

    ok zal het onthouden.

  • 11 Juni 2007 - 15:30

    Miran:

    Hey meis.. ik ben heel blij dat je het leuk hebt daar..
    iets om je kamer op te vrolijken is onderweg hoor..:P het is hier ook heel erg warm.. Ik hoor snel weer wat van je..
    heel veel plezier verder.. en geniet er van! veel liefs en xxx Miran

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Wikke

Met pap en mam op bezoek bij broerlief in Zuid-Afrika.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 23989

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 15 April 2013

Wikke op wereldreis

23 Januari 2008 - 13 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: