Vervelend?! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wikke Popken - WaarBenJij.nu Vervelend?! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wikke Popken - WaarBenJij.nu

Vervelend?!

Door: Wikje

Blijf op de hoogte en volg Wikke

02 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

Weer even een berichtje vanaf Curacao. Het bevalt me hier prima. Heb al veel van het strand gezien, er zijn al drie vissen tegen me aan gezwommen en ik ben al aardig verkleurd. Top dus! Dinsdagavond had ik al iets te diep in het glaasje gekeken, maar dat schijnt hier een veel voorkomend fenomeen te zijn. Het had wel tot gevolg dat ik woensdag helemaal NIKS heb gedaan. Vandaag weer een beetje van de zon genoten en we gaan zo BBQen op het strand. Echt een heel vervelend leventje hier.

Er is ook wat minder goed nieuws... De auto die ik had gehuurd blijkt helemaal niet verzekerd te zijn. Morgen maar eens even met de verhuurder praten. Drie dagen onverzekerd rondrijden is natuurlijk gevaarlijk. Niet alleen voor mij, maar zeker ook voor de mensen die bij me in zitten.

Morgenavond is er een groot dance feest met vier verschillende "zalen" (het is uiteraard buiten) dus daar moet ik ook maar heen.

Al met al ben ik al behoorlijk gewend aan het relaxte leventje en ik heb ook al veel leuke mensen leren kennen. TOPPIE!

De eerste foto staat ook al op de site met dank aan mijn nieuwe huisgenootje Loes.

Zijn er al kaartjes onderweg? Dan kijk ik over twee weken namelijk vol verwachting in de brievenbus.

Ik spring maar weer eens onder de douche (derde keer vandaag) en dan naar de BBQ!

Liefs!

  • 01 Juni 2007 - 22:32

    Wesley:

    Goed bezig :D

    Dat diepe glaasje kom je zeker voor het eerst tegen ;-)

    Kus

  • 01 Juni 2007 - 22:38

    Loesje:

    Het was weer een gezellig relaxt topdagje! Leuke foto, ik zal de lezers beloven Wikke te blijven 'volgen' met mijn camera..

    groetsels van je (bijna) buurvrouw!

  • 02 Juni 2007 - 07:35

    VVZ:

    Een verzekerde auto of niet... bij Wik in de auto ben je sowieso niet verzekerd van je leven ;) hahaha. (gok ik)
    Ik denk dat ik stop met je berichten lezen Wik.... word er niet vrolijk van! Zeker niet als je er ook nog foto's bij gaat zetten. Grrrrrrrrrrrrr.
    Je hebt 't verdiend!

  • 02 Juni 2007 - 08:30

    Lot:

    Oehlalaaa..Die zee is echt jaloersmakend! Succes met die auto vandaag. Heel goed zo'n huisgenoot met een camera :D Liefs!

  • 02 Juni 2007 - 10:26

    Paulien:

    jeetje wikke wat saai, zo'n blauwe zee en zo.... wordt haast jaloers, super hoor. ga je daar ook nog wat anders doen als alleen maar feesten, te diep in het glaasje kijken en op het strand hangen???? moet er niet ook nog wat gewerkt worden of zo???? ha ha geniet er van meid


  • 02 Juni 2007 - 11:15

    Marleen:

    Heeej Wik, klinkt super daar!! Dat diep in 't glaasje kijken, dat past wel bij jou!! Haha, kmoest meteen aan Kreta denken! Feest ze nog daar ennuh wel een beetje werken tussendoor he!
    x Marleen

  • 02 Juni 2007 - 12:30

    Dennis:

    Ziet er goed uit Wik!! Mooi weer! Feestjes Feestjes en nog eens Feestsjes, wat wil je nog meer haha!

    (K)

  • 02 Juni 2007 - 12:51

    Mama:

    Oh meid zie mezelf al over 2 1/2 week naast jou staan in die prachtige zee. Ik ga maar vast zonnebanken deze week anders steek ik zo af bij jou !
    Lastig toch die vissen die tegen je aan zwemmen, wat doen die dingen daar ?
    Maandag begint je stage dus zal het feesten wel wat minder worden toch ?
    Als je wat hebt meegekregen van je uitstekende opvoeding komt ook dat wel goed denk ik (:smile)Ik zal morgen je fotoboek wat extra ruimte geven, begin maar vast met Loes te knippen.

    xxx mama

  • 02 Juni 2007 - 12:55

    Annemarieke:

    Nu ben ik helemaal jaloers...........
    Heel veel plezier!
    liefs

  • 02 Juni 2007 - 12:59

    Roelie:

    Goed bezig! Maarruh, moet je niet werken ofzo? Wanneer begint dat? Nou tot snel!
    Dikke kus!

  • 02 Juni 2007 - 22:32

    Antal:

    Damn Wik jaloehoers haha
    Wat ziet t er mooi uit wow.....

    Dikke kus Antal

  • 03 Juni 2007 - 03:42

    Eggy:

    He dushi,

    Dat 'te diep in het glaasje gekeken hebben' viel toch wel :P. Ik heb er niets van gemerkt :D. Maar we moeten snel maar weer eens een keertje naar de n8w8 gaan want daar is het altijd super gezellig.

    Ik zie je snel,

    Eggy

  • 03 Juni 2007 - 14:58

    Riejanne:

    Hey wikster,

    Super mooi daar zeg!! Wat een heerlijk leventje, geloof dat ik zo ook maar een ticket boek...haha. Als dt toch eens zou kunnen.....Have fun.

    Liefs riejanne

  • 03 Juni 2007 - 18:52

    Jurjen:

    Donders Wikke jij hebt je zaakjes goed voor elkaar!! behalve die verzekering dan hihi, maar dat komt vast ook wel goed

    Veel plezier nog he!!!

    x

  • 03 Juni 2007 - 20:52

    Lisa:

    Klinkt goed wikkie..

    Geniet ervan, en hou je site in de gaten!!

    Enne.. niet TE bruin worden he :p

    X


  • 04 Juni 2007 - 02:53

    Erwin:

    Neger!!!Het gaat lekker met het kleurtje!! ;-) En dat feesten waar je moeder het over hebt, word wel minder... NOT, no way!!! Kom je wel achter!
    Succes morgen op je 1e stagedag!!
    xx en rustig aan!

  • 04 Juni 2007 - 10:31

    Nikki:

    Hoi Lieve Wik,
    Ik heb door mijn examens nog niet echt jouw avonturen kunnen lezen, maar ik heb het snel ingehaald! Mooie foto hoor; ben jaloers!

    Hier straalt het zonnetje ook, examens voorbij & het begin voor een spannende tijd (examenuitslag). Maar ook een tijd niets doen dus kan ik jouw verhaaltjes volgen. Kaartje is in de maak en wacht je berichtjes rustig af..
    Liefs & geniet ervan,

  • 04 Juni 2007 - 14:56

    Lotje:

    Hey lieverd!

    Na het zien van je foto ben ik al erg jaloers! Zo mooi is de zee hier niet hoor! Maar dat weet je wel ;) Enne... over de vraag wie er bruiner gaat worden? Ik denk.. dat ik dat ga verliezen! :D Ik ben erg benieuwd hoe je eerste dagen stage je gaan bevallen... Hier heb ik het naar m'n zin, al zit het weer niet echt mee elke dag.. Afgelopen vrijdag heb ik na een weekje weer m'n ouders uitgezwaaid, ging snel voorbij die week. Ik had m'n moeder meegenomen op kroegentocht en heb natuurlijk ook even laten zien waar jij gewerkt had, was erg gezellig! Jammer dat je je camera vergeten hebt zeg.. maar er zullen snel foto's volgen toch? Nemen je ouders de camera mee? Ik zal even snel een berichtje op m'n eigen site gaan zetten... Tot je volgende story!!
    Heel veel succes en vooral heel veel plezier!!!!

    Knuf en kus

  • 04 Juni 2007 - 17:52

    Lot:

    He Wikkerd,

    Je bent nu net bezig met je eerste stagedag :D Hoe was 'ie? Leuke redactie? Bij reisrevue vind ik het tot nu toe nog top! He ik verwacht gauw een update ;)
    Liefs!

  • 05 Juni 2007 - 10:28

    Bertine:

    Hee Wikke!!
    Een onwijs leuke tijd toegewenst, maar dat gaat vast lukken! ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Wikke

Met pap en mam op bezoek bij broerlief in Zuid-Afrika.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 23987

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 15 April 2013

Wikke op wereldreis

23 Januari 2008 - 13 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: