Stage! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wikke Popken - WaarBenJij.nu Stage! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wikke Popken - WaarBenJij.nu

Stage!

Door: Wikje

Blijf op de hoogte en volg Wikke

06 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Goedemorgen (voor jullie dan op dit moment)

Even weer een update vanaf het zonnige Curacao. Deze week zat er een leguaan in de douche... SCHRIK! Gelukkig was ik niet de eerste die ging douchen. Wat een geweldige beesten zijn dat zeg! Van een afstandje in ieder geval ;-)

Vrijdagavond hebben de een BBQ gehad op een afgelegen strandje. Met 17 man gingen we die kant op en er was verder ook helemaal niemand. Je moet je voorstellen dat je aan het water, met volle maan en tussen de palmbomen zit. Echt helemaal geweldig.

Zondagavond was er (zoals elke zondag) een wet en wild party op Mambo Beach. Super leuk! Tot dat het begon te regen. Stort regen. De wetste wet en wild party tot nu toe dus.

Maandag ben ik begonnen met stage. Het is tot nu toe (na twee dagen) hartstikke leuk. Alleen de airco staat zo hard dat ik met schoenen, lange broek en trui binnen zit. Als je buiten komt is het dan ook weer erg warm.

Op foto's moeten jullie weer even wachten. De camera van Loes is zaterdagnacht tijdens een feestje op zeer sluwe wijze gejat. Echt belachelijk. Vrijdag landt mijn camera hier, dus dan hoop ik op betere fototijden.

Hoe is het daar? Nog nieuwtjes? Roddels? Feitjes?

Keep me posted!

Nou, ik ga slapen. XX

  • 06 Juni 2007 - 06:45

    Mama:

    haha ben ik de eerste met een reactie sneller dan snel toch?
    slaap lekker xxx mama

  • 06 Juni 2007 - 07:26

    Harm:

    Hee Wikkel,
    Prima je verhalen en de foto's moeten zeker op je pagina komen te staan. Echt geweldig.
    Was van plan om naar Curacao te komen dit jaar om op familie bezoek te gaan en dan hadden we uiteraard even afgesproken.
    Mijn tante is helaas verhuisd naar Trinidad!! Ze hebben daar een nog grotere villa dus ik ga daar maar eens kijken :) Heel vervelend zo'n luxe probleem.
    Heel veel plezier en ik zal proberen alles bij te houden.

    Dikke zoen van mij

  • 06 Juni 2007 - 07:29

    Nienke :

    Jeuj nou mijn streefdoel was een keer sneller dan Wes een reactie plaatsen!!
    Klinkt allemaal alsof jij jouw droomleventje leeft Wik! Super dus!
    Laat je me weten of ik eens wat van je kan lezen?!

    Dikke kus!

  • 06 Juni 2007 - 10:04

    Wesley:

    Haha... Zie dat de competitie om reacties plaatsen lol is gebarsten ;-)

    Nee goed dat het lekker gaat en oppassen dalijk met jou camera dat je niet word versierd door een knakker die vervolgens je camera heeft ;-)

    Heb het geprobeerd maar kan geen medelijden met je hebben dat jij ook 1 avond van regen heb :P

    Spreek je X

  • 06 Juni 2007 - 10:46

    Roelie:

    Mooi dat het goed gaat en dat je stage leuk vind! Dus regenen kan het daar ook...! En jatten kunnen ze dus ook daar.. das minder.
    Nou we horen snel weer van je! X

  • 06 Juni 2007 - 12:55

    Susanne:

    Hee Wikje!

    Wow, ik ben jaloers! Ik zit ook aan de andere kant van de wereld, maar ik heb geen zon :-(. Maar je hebt het dus erg naar je zin! Super! Ik hoorde van je mams dat een retourtje Curacao is geboekt? Succes nog met stage enzo en ik ben benieuwd naar toekomstige foto's!

    Kus, Susanne (susanne84.waarbenjij.nu)


  • 07 Juni 2007 - 07:04

    Elina:

    Hee Meid,

    Nou ik heb nog een nieuwtje... 1 juni is er een meisje geboren in Schoonloo. Jeroen en Rikst hebben een 2e... Anniek!

    Fijn dat stage bevalt! Ik zit op school! En het is hier ook weer lekker warm!! Nou als je vrijdag je camera hebt ontvangen verwacht ik natuurlijk wel mega veel foto's!!! Haha ;-)

    Nou meid ik laat snel weer wat van me horen!! Enne wanneer gaan we skypen???

    Dikke x Elina

  • 07 Juni 2007 - 19:20

    Lot:

    Daag meis,

    BBQ-en aan het strand, Wet & Wild party, leguanen...zucht..wat ben jij toch een mazzelaar :D!
    Ach hier was het vandaag ook lekker warm hoor... beetje jammer dat je dan bijna de hele dag binnen zit ;)

    Hoe is je stage? Petronella zit nu op Turkije!

    Hier niet zo heel veel nieuws.. stage bevalt tot nu toe prima :)

    Spreek je gauw! Dikke tút,

    Lot

  • 09 Juni 2007 - 07:48

    Agnes:

    Hey Wik,

    Daar mag het dan "hot" zijn maar hier loopt de temp ook aaridg op.. Zo te zien/horen vermaak jij je prima in op het warme eiland.

    Ga vanavond op stap in Grunn, yoepie....

    Fijne dag, avond, wat het daar ook mag zijn, dikke kus Agnes

  • 09 Juni 2007 - 11:04

    Marjon:

    Hey Wik,

    Goed om te horen dat je stage je bevalt.. en gelukkig is er airco;)
    Hier gaat alles zn gangetje, deze week zelf boven de 25 graden!!! Maar natuurlijk onweer erbij he;)

    Echt mooi dat je het zo leuk hebt joh! Ben heel benieuwd naar meer foto's dus vanaf vrijdag maar veel gaan maken!
    X Marjon

  • 09 Juni 2007 - 19:40

    Nathalie:

    Heey ja zeker heb ik een nieuwtje nels en ivo zijn DOOOOOOOORRRR! goed he! hoe gaat het verder? ik geniet van je verhalen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Wikke

Met pap en mam op bezoek bij broerlief in Zuid-Afrika.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 23988

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 15 April 2013

Wikke op wereldreis

23 Januari 2008 - 13 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: