Potverdikkie!? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wikke Popken - WaarBenJij.nu Potverdikkie!? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wikke Popken - WaarBenJij.nu

Potverdikkie!?

Door: Wikje

Blijf op de hoogte en volg Wikke

11 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Een heel klein berichtje...

Mijn kaartjesteller staat op dit moment op...... 1!!! :(

Yvonne heeft de primeur. Jullie snappen misschien dat 1 kaartje op die enorme muur weinig verschil maakt...

Get the point?

Of nee, laat ook maar! Ik ga morgen wel een poster kopen. ;)

Xx

Oh ja, Wes en Nienke.. Jullie tijd gaat NU in! :D

  • 11 Juni 2007 - 02:27

    Willemijn:

    Hoi dame!

    Leuk om je spannende avonturen te lezen. Na dit laatste bericht zal die kale muur wel snel volhangen met de prachtigste kaartjes. HAHA!

    Ik moet m'n bachelorscriptie zometeen om 10.00 uur inleveren, dus vandaar dat ik op jouw waarbenjij.nu rondhang... grinnik... Even een nachtje doortypen. Pff ik ga maar eens verder. Succes en veel plezier daar!

    Liefs.

  • 11 Juni 2007 - 04:29

    Lot:

    Maar we zorgen gewoon voor wat verdeling. Het is natuurlijk niet leuk als je in 1keer allemaal kaartjes krijgt, en daarna niks meer ;)

    HAH eerder dan Wes én Nienke! (Zo vroeg opstaan voor stage heeft zn voordelen :P)

    kuss!!

  • 11 Juni 2007 - 07:26

    Nienke:

    Jeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj!!! Dag Wes!!

    Lotte, niet lief! Je moet ons wel een eerlijke kans geven!!

    Wik, kunnen we ook ergens wat van je lezen wat jij daar zoal als woorden achter elkaar zet?

    Kussssssssssss

  • 11 Juni 2007 - 07:42

    Yvonne:

    Ik had dus de primeur!?!ik voel me vereerd!!haha..dus hij is aangekomen, top!Hoeveel geld(qua postzegels) had er eigenlijk opgemoeten!?!

    werkse!!
    xx

  • 11 Juni 2007 - 12:37

    Wesley:

    Niet eerlijk! Ik was aan het klussen:(!!

    Word gewoon oud denk ik *-) haha

    Uhhhhhh kaartje wik kan ik nog niet beloven dan maar vanaf kreta sturen ben je er tog nog een beetje bij ;-)

    Verder alles goed??

    Kus

    Word nu lid van de


    Nienkeisvolgendekeerwelweerlangzamer.hyves.nl

  • 11 Juni 2007 - 18:12

    Petronella:

    Ahhhhh, arme scheet.
    Het is hier ook zooooo druk met Turkije enzo ;) Bla bla blaat.

    Kussie

  • 12 Juni 2007 - 14:29

    Henny:

    Sorry Wik ben net terug uit Eibergen, maar er zal een kaartje komen, weet alleen niet wanneer.
    Ga donderdag weer aan het werk.

    DIKKE KUS
    van Henny en Henk

  • 13 Juni 2007 - 21:57

    Clara:

    Leuk Wikke die berichtjes van jou1
    Volgens mij is dit een geweldige levenservaring voor jou.
    Met je vrolijke inslag red je het wel!
    Geniet ervan en groetjes van ons allemaal op het Knollegruun.

  • 14 Juni 2007 - 03:39

    Wikje:

    Nog wat foto's zoals beloofd. Wie het artikel wil lezen moet even op de foto klikken, dan wordt ie heeeeeeeeeeel groot.

    Dit is het eerste artikel met MIJN naam erbij. De andere stond erin onder Wikke Fopken... geen idee wie dat is. De rest staat met 'van een onzer verslaggeefsters'.

    Morgen zet ik er nog een grote op.

  • 14 Juni 2007 - 07:02

    Lot:

    He potver, kan het net niet lezen ;) Maar ziet er goed uit hoor! Andere foto is ook leuk btw, coole bril heb je :D xx

  • 14 Juni 2007 - 20:49

    Lisa:

    Hehe, foto's ;)

    Kan helaas je artikel niet lezen, lettertjes zijn wel heel erg klein, of het word tijd dat ik een brilletje ga halen!
    Wacht op je volgende verhaaltje en foto's!!

    X

  • 18 Juni 2007 - 16:25

    Elina:

    Foto's!!!!!! :)


  • 18 Juni 2007 - 16:40

    Nienke:

    Potjandorie, wat lijk jij toch slim hè met die bril!

  • 18 Juni 2007 - 23:53

    Loesje:

    Gezellig volgende week naar de struisvogelfarm! T schijnt dat ze erg hard kunnen rennen (zoals de meeste beesten hier: kakkerlakken, leguanen..). Wikke en ik hebben gisteren even getest hoe hard een leguaan kon :) (SNEL!)

    Tot straks als je klaar bent met werken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Wikke

Met pap en mam op bezoek bij broerlief in Zuid-Afrika.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 23989

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 15 April 2013

Wikke op wereldreis

23 Januari 2008 - 13 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: