Curacao UPDATE - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wikke Popken - WaarBenJij.nu Curacao UPDATE - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wikke Popken - WaarBenJij.nu

Curacao UPDATE

Door: Wikje

Blijf op de hoogte en volg Wikke

19 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Eerst even een paar foto's, morgen of overmorgen een uitgebreid verhaal.

  • 19 Juni 2007 - 15:18

    Amda:

    Hey Wes dikke neus hahaha groetjes Amda

  • 19 Juni 2007 - 16:55

    Lola:

    ben al op mn vakantie adres!!!!! eker weten dat ik t net zo leuk heb!!!
    dikke poot van mij!!!!

    je "zwarte" schat.....

  • 19 Juni 2007 - 17:04

    Lola:

    hallooooohier met lola ben op vakantie in drenthe geweldig naar m n zin samen met roij naa t eiland geweldig poot van mij en roij x x x x x

  • 19 Juni 2007 - 17:07

    Elina:

    Leuk Leuk!!!!

  • 19 Juni 2007 - 17:13

    Lot:

    Leuke foto's! (leuk rokje ook ;) haha)
    Ziet er weer (het wordt wel eentonig hoor!) super uit.

    kuskus

  • 19 Juni 2007 - 18:03

    Nienke:

    Traaaaaaaaaaaaaag Wes

  • 19 Juni 2007 - 18:28

    Inge:

    hee wikke
    veel plezier daar hea:D
    komt vast wel goed
    kus Inge

  • 19 Juni 2007 - 18:33

    Jurtje:

    Whaaaaaaaaaaa, ik ben jaloers! Daar zit Madame hoor... tha 'diva'
    Top dat je het zo naar je zin hebt.. Tenminste, de foto's geven dat iig wel aan!
    Wikje, ik mis je wel @ Pluimerhuis.. ik kom dan thuis en wil mijn verhalen met je delen..
    Maarrrr. nog even.. en ach, voordat je het weet ben je dr weer!
    Veel, heel veel plezier nog.. succes met je stage en geniet ervan!

    Kus van je roomie, Jur.

  • 19 Juni 2007 - 20:30

    Lisa:

    Leuk hoor wikje ;)

  • 19 Juni 2007 - 21:45

    Hel'n:

    lijkt allemaal errug mooi hoor!!!ben benieuwd na je verhaal!!!x

  • 20 Juni 2007 - 16:34

    Wes :

    WIKJEEEEEE je weet gelukkig hoe het leven hier is en dat internet er soms bij inschiet ;-)

    Ik geef het op nienke je hebt gewonnen.... MOEHAHAHAHA gewonnen? Ik zit met me reet op kreta goeie smoes dat ik langzaam ben :P:P! hehe... maar vooruit jij bent sneller...

    Wik zit er al goed uit lees je verslaggie morgen.. Ik heb een webloggie op me hyves staan wist je ook he.!

    Dikke kus en oppassen spreek je snel ;-)

    *Amda groetjes terug :D Alles goed?? hier wel

    * de
    Nienkeisvolgendekeerwelweerlangzamer.hyves.nl Is gestopt en over gegaan op de

    Nienkeissnellervanuithetregendenederlandhahahahahahahaha.hyves.nl

    DIKKEEEEEEE KUS CIAO

  • 20 Juni 2007 - 20:12

    Roelie:

    He Wik!
    Lijkt allemaal prachtig hoor daarzo! Volgens mij vermaak je je ook wel of niet...! Gelukkig maar. Heb net even op google earth gekeken waar je ongeveer bent.
    Vrijdg ga ik naar Frankrijk, ga ik ook 2 weken naar de zon...hoop ik! Dus dan hoor je 2 weken niks van me.... Maar dat overleef je toch heus wel! Hihi.
    Nou geniet er maar weer van!
    Heel veel liefs!

  • 22 Juni 2007 - 10:33

    Marjon:

    Nou mn reactie is misschien een beetje laat maar heb het heel druk met tentamens enzo vandaag..

    Hele leuke foto's! Het ziet er daar echt super mooi uit!
    Dat zal wel lekker genieten zijn.. en natuurlijk werken op stage;)
    Heel veel plezier nog!

  • 23 Juni 2007 - 19:45

    Henny Popken:

    Hallo Wik en famely,
    Hoe was het duiken, en Wik uit logeren?
    Heeeeeeeel veel plezier samen,

    Groetjes Henny Popken

  • 24 Juni 2007 - 20:56

    Hellen:

    hmmmm, morgen of overmorgen een uitgebreid verhaal?? zijn de dagen in curacau langer als in nederland?hahah

    ben benieuwd(nogsteeds),... hahah
    maar twijfel er niet aan dat het een verhaal wordt met leuke gebeurtenisssen....
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Wikke

Met pap en mam op bezoek bij broerlief in Zuid-Afrika.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 23981

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 15 April 2013

Wikke op wereldreis

23 Januari 2008 - 13 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: