En we gaan nog niet naar huis... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wikke Popken - WaarBenJij.nu En we gaan nog niet naar huis... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wikke Popken - WaarBenJij.nu

En we gaan nog niet naar huis...

Door: Wikke

Blijf op de hoogte en volg Wikke

06 September 2007 | Nederland, Amsterdam

Zo! Alles is ingepakt. Alles opgeruimd. Volgens mij ben ik zel;fs niets vergeten. Klaar om te gaan dus! Alleen ik mag het eiland nog niet verlaten. Ik heb een vertraging van 24 uur! Zaterdagochtend land ik dus pas.

Vanavond mijn tweede laatste avond... Jippie!

Peet, ik baal echt dat ik door de vertraging je vrijgezellenfeest mis... Ik bel je als ik geland ben.

Dikke kus van Wike

  • 06 September 2007 - 20:13

    Jurjen:

    zo eindelijk de eerste

    Tot gauw he!!!


  • 06 September 2007 - 20:26

    Wes:

    Fijne reis oppassen!

    Er zijn ergere plaatsten op de wereld om 24 uur vertraging door te brengen! Gelukkig geen orkaan schade opgelopen nog! Wil je snel zien :D

    Toedeloe (wij gaan morgenavond stappen met de hele baja crew ook wat oud havanaersss volgende keer ben je er bij :D )!

    KUSSS EN TOT SNEL

  • 06 September 2007 - 20:48

    Laura (kreta):

    wikkkkkkeeee, goeie reis meid!!!!!
    geniet van je laatste uurtjes he
    XxX Lau

  • 06 September 2007 - 21:13

    Thomas:

    Eindelijk maar toch een reactie van Tommie. Hoe is je periode op Curacao geweest? Ik las dat je je stage gehaald hebt? Goed bezig. Verder alles in orde?

    Groeten van,

    Thomas

  • 07 September 2007 - 02:31

    Vvz:

    veilig landen! want: Maastricht is waiting for you!
    x,
    M.

  • 07 September 2007 - 06:19

    Angelique:

    hoi dan zien we jouw dus gauw terug leuk

  • 07 September 2007 - 09:56

    Nikki:

    Heel veel plezier nog; zo'n 2e laatste avond is écht wel lekker. Geniet ervan! En tot snel?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Wikke

Met pap en mam op bezoek bij broerlief in Zuid-Afrika.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 23983

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 15 April 2013

Wikke op wereldreis

23 Januari 2008 - 13 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: