Verrassing - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wikke Popken - WaarBenJij.nu Verrassing - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wikke Popken - WaarBenJij.nu

Verrassing

Door: Mevrouw Wikke

Blijf op de hoogte en volg Wikke

04 September 2007 | Nederland, Amsterdam

Zo mensen.

Zitten jullie?

Er is iets wat jullie moeten weten voordat ik terug ben.

IK BEN GETROUWD!

Wie had dat nou verwacht he?

Om niet meteen alles prijs te geven ga ik nog geen foto van hem op de site zetten, jullie ontmoeten hem in Nederland. Hij vliegt mee terug en komt bij me wonen in Groningen :D Daarna gaan we samen op zoek naar een huisje rond Amsterdam.

Agnes was mijn bruidsmeisje samen met een ander vriendinnetje van mij hier. Geniet van de foto's! Ik beloof je dat ik jullie direct voorstel aan mijn lieverd!

Kusje!

  • 03 September 2007 - 23:50

    Wikje:

    Wie het bovenstaande serieus neemt is gefopt. :P

  • 04 September 2007 - 00:02

    Joop:

    he pokpke,

    hier Joop uut Beuningen. Nou van harte!
    't geet ou goo!
    Ajuus

  • 04 September 2007 - 09:07

    Lot:

    Nondesju mevrouw Popken (?),
    Gefeliciteerd ;) Staat je goed zo'n witte jurk. Moet je vaker doen, dat trouwen :p Nog maar 3 nachtjes! xx

  • 04 September 2007 - 09:40

    Nienke:

    Nooooh ga jij die jurk aan doen naar Peet d'r bruiloft! Dat mag niehiet want dan weten ze niet meer wie de echte bruid is.. Maar staat je wel prachtig dus misschien moet je het eens overwegen om te gaan trouwen hihi ;)

  • 04 September 2007 - 11:30

    Mama:

    Troela, je pap kreeg zowat een verzakking.
    Hele mooie jurk maar wacht nog maar mooi even met die flauwekul!
    Tot heel gauw
    xxx mama

  • 04 September 2007 - 13:57

    Annemarieke:

    Staat je zeker goed!

    Heb alleen net op n knopje gedrukt ofzo waardoor je n worstje bent geworden, 10x zo dik en n stuk kleiner..

    Geen aanrader!

    Dus trouwen voor je dik wordt en krimpt;)

    En ons ook allemaal uitnodigen!

    Wanneer kwam je nou precies terug? Wordt wel een keer weer tijd..

    Liefs Annemarieke

  • 04 September 2007 - 16:14

    Nikki:

    weer eens een berichtje van mij; ook ik schrok wel een beetje. Weet ik veel wat je daar allemaal tegenkomt ;) haha. Goede grap & mooie jurk! Mag je hem ook houden? Iets anders: JE BENT ALWEER BIJNA TERUG IN NEDERLAND !! Echt niet normaal hoe snel de tijd is gegaan. Het lijkt gisteren dat we zouden afspreken & t van mij kant plots niet doorging, oef. Naja, ander nieuws is dat ik de 26e vertrek voor 6 maanden España dus is het mogelijk om daartussen nog een date te plannen? Ik hoop het écht heel erg. Ik heb gisteren gemeet met Sanne van de BioBio (weet niet of je die (nog) kent?). Mgoed, heb al je verhaaltjes net nog even gelezen & ik vrees dat je terug kan kijken op een geweldige tijd ;-)
    Helemaal niet erg dus!

    Hoor héél graag van je & zie je natuurlijk ook met zeer plezier! Dag popken!

    Liefs,

  • 04 September 2007 - 16:53

    Wes:

    Ik had voor je overgevlogen hoor!! :D maar wel om de bruidegom te spele ;-)

  • 05 September 2007 - 08:19

    Petronella:

    Hahahahaha, ik zou het je nog zo zien doen ook :)

    De jurk is bijna net zo mooi als die van mij :D

    Tot snel!

  • 05 September 2007 - 16:29

    Monique, Mama Lotte:

    beste Wikke, Lotte was zo serieus, dat ik het bijna ging geloven! Gelukkig las is de reacties en moest vreselijk om je moeder lachen; ik kon het me helemaal voorstellen....
    Goed je te zien trouwens (en inderdaad staat het je geweldig!)

    Goeie reis terug en geniet nog even van de warmte..... groetjes, Monique

  • 06 September 2007 - 09:09

    Paulien:

    goed gedaan meid... alleen wel een beetje aan je vader denken hoor... ha ha staat je goed.

  • 07 September 2007 - 11:55

    Gerard:

    whaha goeie grap Wikke! Maar zoals iedereen het hier al gezegd heeft, je ziet er mooi uit als bruid;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Wikke

Met pap en mam op bezoek bij broerlief in Zuid-Afrika.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 23988

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 15 April 2013

Wikke op wereldreis

23 Januari 2008 - 13 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: