Hiiiihaaaaaaaaa - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wikke Popken - WaarBenJij.nu Hiiiihaaaaaaaaa - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wikke Popken - WaarBenJij.nu

Hiiiihaaaaaaaaa

Door: Wicked!

Blijf op de hoogte en volg Wikke

30 Augustus 2007 | Nederland, Amsterdam

Zo! Mijn missie is geslaagd! Mijn stage bij het Antilliaans Dagblad is afgesloten met een 8,5! Jippie! Uiteindelijk ben ik toch op het eiland voor mijn stage. Morgen werk ik voor het laatst als stagiaire en daarna is het tijd voor vakantie.

DE PLANNING
Zaterdagochtend heb ik samen met Agnes een fotoshoot voor trouwjurken (hihihi) en daarna gaan we strandhangen. Zondag gaan we naar klein Curacao (strandhangen en snorkelen) en daarna voor het laatst naar Wet en Wild (op het strand hangen met een biertje). Maandag gaan we de hele dag strandhangen. Dinsdag gaat Agnes voor het eerst duiken en dan ga ik de theorietoets maken (dan heb ik mijn PADI!) en daarna gaan we..... STRANDHANGEN!
Woensdagochtend gaan we paardjerijden en daarna gaan we..... (wat zal het zijn...) STRA/KOFFERS INPAKKEN!
Donderdagochtend gaan we strandhangen en het vliegtuig halen. Ik hoop dat ik tussendoor tijd heb om nog een beetje mijn kleurtje bij te werken. :P

Wat een gezelligheid he? Niemand hoeft trouwens een souvenirtje te verwachten. Ten eerste heb ik geen tijd meer om die dingen te kopen en ze passen al helemaal niet meer in mijn koffer. Dan weten jullie het alvast even.

Oma, alleen jij krijgt iets :)

Agnes is dus goed aangekomen op het eiland. Het is erg gezellig en Agnes blijkt een talentvolle strandhanger. Heerlijk voor een getrainde strandhanger als ik natuurlijk! ;)

Gisteravond hebben we het afscheidsetentje gehad van Loes. Ze vertrekt straks terug naar Nederland. Daarna zijn we as always in de Nachtwacht beland. Erg gezellig weer. Gekke mensen hier.

Vanavond gaan we dus weer.

Nou maar goed, om een nog even een kleine indruk te geven van hoe het hier op het moment is.... FOTO'S!

Enne... was het echt een keer drie graden 's nachts? Als de airco op 23 graden staat heb ik het al koud... :(

Volgende week mijn laatste berichtje!

xx

  • 30 Augustus 2007 - 17:06

    Lotte R:

    Jeeeehhh!! Volgende week ben je weer terug!! :D :D Geniet nog even van je vakantie! en niet te bruin worden he ;), mijn kleur is er alweer helemaal af... haha!

    Liefs en kus!

  • 30 Augustus 2007 - 18:58

    Marina:

    Hey wikje!

    Inderdaad niet te bruin worden want ik ben ook alweer eng wit.....tot heeeeul snel!

    Dikke kus chicka!

  • 30 Augustus 2007 - 20:27

    Yvonne:

    Veel plezier nog ff!
    Ben trots op je!keurig cijfer!!

    Niet veel bruiner dan mij worden he?!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Wikke

Met pap en mam op bezoek bij broerlief in Zuid-Afrika.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 23982

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 15 April 2013

Wikke op wereldreis

23 Januari 2008 - 13 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: