Blablablaaat - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wikke Popken - WaarBenJij.nu Blablablaaat - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wikke Popken - WaarBenJij.nu

Blablablaaat

Door: Wikje

Blijf op de hoogte en volg Wikke

19 Augustus 2007 | Nederland, Amsterdam

Bon Tardi!

Hoe gaat het daar? Het wordt een beetje eentonig, maar hier gaat alles nog steeds zijn gangetje. Daan en Marijke zijn in de tussentijd geweest en Yvonne is er ook nog steeds. Ik zet haar morgen weer op het vliegtuig naar Nederland en ik zal ervoor zorgen dat ze een klein beetje zon mee terug neemt.
Niet dat we een lekker zonnig weekend hebben gehad hoor, omdat orkaan Dean op zo'n vierhonderd kilometer afstand voorbij kwam hadden we veel bewolking, een ruwe zee en uiteindelijk ook regen. Het was overigens nog wel gewoon boven de dertig graden. De orkaan zorgde voor veel commotie op Curacao en de omliggende eilanden, maar uiteindelijk bleek dit overbodig. Heb ik toch een keertje een orkaan van 'dichtbij' meegemaakt. :-)

Maar goed. Ik ben op dit moment bezig met mijn negendelaatste dag stage. Inderdaad, over tien dagen zit het erop. Er zit uiteraard nog wel een weekend tussen, maar vrijdag 31 augustus is toch echt mijn laatste stagedag. Dan heb ik eindelijk vakantie! Jippie! Ook al duurt deze maar zes dagen, het is vakantie! Waarschijnlijk gaan we nog een keer naar Klein Curacao (toch Agnes?!) en verder een beetje chillen met die billen op de Antillen. (zo niet origineel, ik weet het)

Eens even denken wat ik de afgelopen twee weken allemaal heb gedaan. Ik ben weer veel uit eten geweest, heb veel stranden gezien, was regelmatig te vinden in het uitgaansleven, heb mn auto gemaakt met plakband en heb de griep gehad. Haha. Ja, spannend he?
De voorbumper van de auto zat los en aan een kant zelfs op de grond. Monteur Wikke kwam er even bij en nu issie weer gemaakt. Ik had m even met plakband vastgezet en ben toen naar iemand gereden die er wel verstand van had. TADAAAAAA hij is weer vast. Mijn lieve groene auto.

Mijn appartementje bevalt nog steeds prima en ik ga nu mijn eerste week helemaal alleen wonen tegemoet (op Curacao dan). Ook wel even lekker hoor, het hele huis voor jezelf.
Van mijn vorige huis hier gaat ook iedereen zo'n beetje weer naar Nederland dus ik doe eigenlijk niets anders van afscheid nemen. Rosanne is gisteren op het vliegtuig gestapt (met veel tegenzin) en zij zit nu dus alweer bij jullie in het tropische Nederland. ;)

Vanaf 1 september ben ik alleen bereikbaar op mijn Curacao nummer (005999 5138385) omdat mijn Nederlandse nummer dan afloopt. Op 7 sepetmber zet ik voet op een modderige Nederlandse bodem, maar 8 september ben ik pas weer in Groningen. Ik heb direct een vrijgezellenfeestje als ik uit het vliegtuig stap. Nienke en Lotte halen me op van Schiphol en dan gaan we direct door. Zij hebben al aangeboden om de hele avond mijn koffer te dragen. Wat een schatten he? :P

Lotte, over 2,5 week gaan we zooooooo stappen.

Nienke, jij gaat ook mee.

Peet, over 3,5 week ben je getrouwd (en dan zijn wij bruidsmeisjes :))!

Linda, jij woont dan in Grunn.

En ik ben dan terug in Nederland! :)/:(

Dus, mijn punt was eigenlijk dat ik vanaf 8 september weer terug ben in het koude vertrouwde Groningen.

Oh ja, ik ben nog steeds gestopt met roken. Klap klap klap? Ja dat dacht ik ook! :) En om te voorkomen dat ik zo rond als een tonnetje wordt ga ik nog steeds fanatiek naar de sportschool. (met het resultaat dat ik er nu zo'n tien minuten over doe om uit mijn stoel te komen). Lang leve BBB en andere vrouwensporten. ;)

Nou als ik weer iets zinnigs te melden heb, dan zet ik dat er wel op. Anders zie ik jullie in Nederland!

Kus Wik

  • 19 Augustus 2007 - 19:39

    Nienke:

    Uuuuhm ik zeg we drukken die koffer op het station in een kluisje en op de terugweg naar Harderwijk sjorren we die er weer uit :)
    Geniaal plan al zeg ik het zelf!

    Kusssssssssss

  • 19 Augustus 2007 - 19:45

    Wes:

    Can't wait to see you :D

  • 19 Augustus 2007 - 19:45

    Linda:

    EN NIET STAPPEN?!??! haha lieve wik... ik bel je al 3 of 4 dagen ofzo maar krijg je helemaal niet te pakken?? Ik ga het zo nog een x proberen...

    Tot gauw... enne? had je nog gemaild.. Toch?

    kus kus lin

    PS IDD WOON IK DAN IN GRUNN!!!!!

  • 19 Augustus 2007 - 19:46

    Linda :

    HAHA WES EN IK TEGELIJK!!!!

  • 19 Augustus 2007 - 19:50

    Mama:

    Aftellen Wikje heb je liever hier dan zover weg ! Jij komt terug en Daan gaat.Eigenlijk zijn we heel erg trots op jullie, ( julliew doen wat wij altijd wilden ) maar het is allemaal wel heeeeeeeeeeeeel ver weg ! Ik weet wel de snelweg van het internet brengt alles dichterbij, maar toch!

    xxxxxx mama

  • 19 Augustus 2007 - 20:34

    Vvz:

    klap klap klap!
    ik mis: "Maarten over 4,5 week ben ik bij jou op bezoek" want dat was toch de bedoeling? ;)
    kom eerst maar gezond en wel terug - met of zonder groene rakker.
    succes!
    x, M.

  • 20 Augustus 2007 - 17:04

    Jurjen:

    tot gauw!

  • 21 Augustus 2007 - 11:40

    Yvonne :

    He dushi,

    ben weer veilig op Nederlandse bodem.
    Maar trut, je hebt mijn foto's van mijn camera gewist ipv gekopieerd!!mafkees!!

    toitoitoi!!
    liefs

  • 21 Augustus 2007 - 13:28

    Loesje:

    BBB, ik snap nog steeds niet hoe spierpijn in de kuiten in dit plaatje past, haha! Waar ging het mis bij ons??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Wikke

Met pap en mam op bezoek bij broerlief in Zuid-Afrika.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 23986

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 15 April 2013

Wikke op wereldreis

23 Januari 2008 - 13 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: