Nog maar even... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wikke Popken - WaarBenJij.nu Nog maar even... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wikke Popken - WaarBenJij.nu

Nog maar even...

Door: Wikje

Blijf op de hoogte en volg Wikke

03 Augustus 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat van me heb laten horen. Hier gaat alles prima. De tijd lijkt echt voorbij te vliegen want over vijf weken ben ik alweer terug in Nederland. Onvoorstelbaar als je het mij vraagt.

Ik ben de afgelopen tijd heel druk geweest met stage. Heb veel uiteenlopende onderwerpen gehad, waarvan een interview met Racoon. Altijd leuk natuurlijk, helemaal als je hier zit. Ben uiteraard ook naar hun optreden geweest en het was echt top. Ook gewoon op het strand trouwens.

Yvonne is dinsdag aangekomen en ze heeft het prima naar haar zin. Ze gaat hard haar best doen om net zo bruin te worden als ik en ik vrees dat dat haar makkelijk gaat lukken als ze hier drie weken zit. Ik lig in principe alleen op zaterdag op het strand.

Maandag komen Daan en Marijke. Ik heb daarom drie dagen vrijgenomen volgende week zodat we wat leuke dingen kunnen doen.

Morgenvroeg ga ik samen met Yvonne en Rosanne paardrijden. Zal wel uitlopen op spierpijn. Haha! Heb er wel heel veel zin in. LOes en Maaike mochten niet mee omdat ze niet kunnen paardrijden. Heel jammer, maar helaas. De paarden hier zouden heel hard gaan... Kom maar op!

Ik hoop deze week ook mijn duikbrevet te halen. MOet nog twee duiken (en nog twee hoofdstukken theorie) en dan heb ik m! Maar ik heb nog even dus als het deze week niet lukt, dan volgende week wel.

Linda Pinda is vandaag jarig, Lin van harte! Niet teveel drinken vanavond...

IK heb er inmiddels weer wat foto's op gezet. Er staan een paar bij het vorige bericht, maar ik ga nu proberen om ze te verplaatsen naar deze.

Dikke kus van Wikje uit verweggiestan

Oh ja, voor de mensen die het weten... Ik ben nog steeds gestopt :D

  • 03 Augustus 2007 - 13:55

    WES:

    Hij is terug sneller dan ooit! HAHA

    Heey wik lang niet gesproken :(

    Goed te horen dat het lekker gaat daaro!! Had niet anders verwacht.. Misschien dat de tijd snel gaat voor je maar kan voor mij niet snel genoeg kennen we weer ff meeten ;-) Geniet nog van de laatste tijd!! En spreek je hopelijk echt snel.

    *Hyves is offline Crash ofzo maar je kan een leuke krabbel verwachten ;-)

    * Ik wist het ja.., ;-) En ben nog steeds trots op je goed bezig!!!

    Dikke kus mis je !

  • 03 Augustus 2007 - 13:55

    Nienke:

    Hey meissie!
    Klinkt allemaal nog super! Tot over 5 weken!
    Dikke kus!

  • 03 Augustus 2007 - 14:07

    Harm:

    Bijna een jaar geleden leren kennen op Kreta en nog steeds geniet ik van je verhalen. Jammer dat we daar niet even kunnen komen feesten, Robert en ik. Maar ja, ik ga maandag nog even een weekje Corfu doen en dan zit mijn vakantie er al weer op. En jij mag nog 5 weken daar zijn. Geniet ervan.
    Misschien tot snel een keer in Grunn. Ciao Harm

  • 03 Augustus 2007 - 14:10

    Wikke:

    Jullie kunnen echt niet precies op hetzelfde moment reageren hoor... Dat is TE toevallig..

  • 03 Augustus 2007 - 14:49

    Loesje:

    Denk toch dat ik gewonnen heb...:)

  • 03 Augustus 2007 - 17:30

    Jurjen:

    Hey kan Yvonne wel paardrijden dan??? Das volgens mij meer een type voor dat zeepaardje van de foto haha...
    Heel veel plezier nog die paar weekies en pas goed op mijn zussie hè!! Voor zover ik weet dronk ze namelijk hier nog geen bier!!

    x


  • 04 Augustus 2007 - 11:52

    Roelie:

    He Wik!
    Nou het is hier eindelijk ook weer eens mooi weer.... voor 3 dagen ofzo. Maar het lijkt wel Curacao's! Was zeker wel mooi met die dolfijnen zwemmen! Zoooo jij hebt echt geluk! Leuk man, dat iedereen naar je toe komt. Ik zou ook wel willen... maar ja. Misschien ooit nog eens. Blij dat het goed met je gaat. Geniet er nog maar even van, nog 5 weken.... Ja tijd gaat snel. Gentietze nog even en tot snel! Dikke knuffel

  • 04 Augustus 2007 - 12:24

    Lot:

    Whaa. Een interview met Racoon! Nú ben ik pas jaloers :D Waren ze n beetje gezellig, en hadden ze veel leuks te vermelden??
    Haha Wes en Nienke hebben tegelijk gereageerd. Toeval?? ;)
    Heb je mn kaartje nou al es ontvangen daar?
    Ik heb nu 4 (!) dagen lang weekend. Heerlijk! Maandag naar zandvoort. YAY.
    Coole foto's heb je trouwens.

    Nou meis, tot over 5 weken! (k)

  • 05 Augustus 2007 - 19:03

    Renate:

    Hee Wikke,

    Wat een leuke verhalen allemaal, echt super gaaf! Geniet er die laatste weken ook nog even van!

    xxx

  • 07 Augustus 2007 - 13:28

    De Blommetjes:

    Hey Wikke, leuk om zo een beetje bij te blijven. Geniet er nog maar lekker van!!! dikke kusssss uit Lelystad.
    Lucie X X

  • 10 Augustus 2007 - 15:07

    Yvonne:

    die foto lijkt erger dan het is..haha

    bier smaakt hier nog steeds even vies!
    doe mij maar vruchtenpunch!!

    tot 21 augustus!!
    xx

  • 10 Augustus 2007 - 17:04

    Clara:

    Hoi Wikke,

    Bedankt voor je prachtige kaart, ik laat deze aan iedereen zien.

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt en dat je zoveel bezoek krijgt.

    Tot gauw en geniet er nog maar eventjes van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Wikke

Met pap en mam op bezoek bij broerlief in Zuid-Afrika.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 23987

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 15 April 2013

Wikke op wereldreis

23 Januari 2008 - 13 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: