Updeeeetje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wikke Popken - WaarBenJij.nu Updeeeetje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wikke Popken - WaarBenJij.nu

Updeeeetje

Door: Wikje

Blijf op de hoogte en volg Wikke

19 Juli 2007 | Nederland, Amsterdam

Wat hoor ik nou? Onweer daar? Wat vervelend zeg... Ik heb de foto's gezien. Hier zijn jullie allemaal welkom hoor!

Maar goed, even een kleine update. Hier gaat alles nog steeds prima. Heb vorige week zaterdag voor het eerst een duik gemaakt en dat was machtig mooi! Morgen ben ik een dagje vrij en dan ga ik voor de tweede keer. Ik heb een berg huiswerk meegekregen dat ik vanavond nog moet maken. Fantastisch!
Maaike geeft een poolparty en een BBQ en waarschijnlijk zal ik daar de rest van de dag/nacht te vinden zijn. Vervelend!

Stage is nog steeds leuk en gaat (volgens mij) ook nog steeds goed. Haha. Heb deze week avonddienst dus dan werk ik van 1 uur half 2 totdat de krant naar de drukker gaat (soms half 9, soms 11 uur). Mijn collega's leer ik ook steeds beter kennen en dat heeft tot nu toe een positief effect.

Wat heb ik verder voor bijzonders gedaan? Oh ja! Rosanne is ook op het eiland en we hebben samen een waterfiets gehuurd. Was de eerste twee minuten fantastisch en daarna zijn we ook weer terug gegaan voor het Happy Hour.

Verder gewoon de 'normale' dingen. Veel stage, veel stappen, zoveel mogelijk slapen en de rest van de tijd strandhangen.

Mijn bezineklepje is wel van de auto geschopt. Heb nu echt een gat in mijn auto. Maar goed, het is een lief auto'tje dat gewoon doorrijdt! Wat een schat he? Mijn groene kanjer!

Over twee weekjes staat Yvonne al voor de deur. Ik zit nu op de helft van mijn avontuur en ik vrees dat de tijd daardoor alleen maar sneller gaat... SLIK!

Binnenkort ga ik samen met Loes, Maaike en Rosanne paardrijden. Hahaha! Ik ben zeer benieuwd!

Oh ja, voor de mensen die het stalkerverhaal hebben meegekregen... we zijn van 43 keer per dag teruggegaan naar 15 keer. Dat is al een hele opluchting... Heb vandaag mijn provider gebeld en we gaan morgen even kijken of we zijn nummer kunnen blokkeren. Zo niet, dan verschijnt in mijn volgende berichtje mijn nieuwe nummer en dan gooi ik deze weg.

Zo! Het is nu twee dagen later dan bovenstaande... Internet deed weer eens Antilliaans en dat deed weinig goeds voor mijn verhaaltje. Ik heb mijn tweede duik gehad gisteren, was echt leuk! Moest ook huiswerk laten zien enzo! Haha! Zaterdag ga ik weer. Nog vier keer en dan heb ik mijn duikdiploma. Gisteravond poolparty gehad, daarna BBQ, daarna pokeren, daarna nachtwacht... vandaag wat minder fit...

DUS! Aan het werk maar weer.

Peet gefelciteerd en ik spreek jullie allemaal gauw weer.

xx

Sorry dat ik niet zoveel bijzonders te vertellen heb :(

  • 19 Juli 2007 - 01:14

    Eggy:

    Poolparty was erg gezellig, maar ook ik ben vandaag zeker niet fit.

  • 19 Juli 2007 - 07:52

    Nienke:

    Duikdiploma cooooooool!
    Wiiiiiik wat gaan we in november doen??

  • 19 Juli 2007 - 08:40

    Agnes:

    He, Wik,

    Duss, ik ben al aan het aftellen. haha!!

    Dikke kus

  • 19 Juli 2007 - 09:25

    Petronella:

    Hey lekker ding!

    Dank voor je berichtje op hyves! Ben nu aan het werk en taart aan het eten. Lekker hoor :)

    Geniet van alles, tot snel en dikke kus.
    Oh ja, ik weet nog niet meer over de zevende. Komt spoedig.

  • 19 Juli 2007 - 17:22

    Roelie:

    Ooooooh dat wil ik ook!! gelukkig heb je tijd voor die leuke dingen zeg! Ben blij dat het allemaal goed gaat en dat je het leuk hebt!
    Ja pokkeweer hier! Lach maar!
    Tot snel!
    Dikke kus

  • 19 Juli 2007 - 17:26

    Wes:

    :) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 22 Juli 2007 - 21:59

    Clara:

    Hoi Wikke,

    Wat fantastisch dat je het zo naar je zin hebt!
    Wij missen je best wel met onze ponykampen! Er zijn er reeds 2 weer achter de rug.
    Gelukkig doen mijn nieuwe leidsters het ook goed.
    De jongens uit de omgeving komen er weer als stroop op af zoals gewoonlijk, ach als ze allemaal maar plezier hebben, vind je ook niet?
    Nu moet ik nog even luisteren of alles stil is en kan ik ook gaan slapen.
    Welterusten en veel plezier!!!!!!!!!!!

  • 23 Juli 2007 - 09:38

    Rianne:

    Hoi lieve Wikke,

    Goeie verhalen lees ik wel. Beetje zonnen, stappen, duiken en oohw ja tussendoor even naar stage haha.. Maar er wat moois van en tot in september?

    Dikke kus

  • 30 Juli 2007 - 17:59

    Henny Popken:

    Hallo die Wikke,
    Lang niets gehoord, heb je het zo druk?
    Kun je nog even kijken of er een magneet is voor Oma, voor op de koelkast?
    Alvast bedankt.

    Dikke kus van henk en Henny

  • 01 Augustus 2007 - 02:23

    Loesje:

    van huis???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Wikke

Met pap en mam op bezoek bij broerlief in Zuid-Afrika.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 23988

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 15 April 2013

Wikke op wereldreis

23 Januari 2008 - 13 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: